1.0 Strict//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd"> شروع دوباره...
مرضیه و سعید

گر عشق نباشد به چه کار آید دل؟

اصن میدونین چیه؟

دیگه خسته شدم از بس تو این وب از غ م و غصه نوشتم ، میخواستم به کل وبو پاک کنم اما دلم نیومد...چون اینجا برام مقدسه...روزگاری سعیدم از اینجا بازدید کرده!

دیگه نمیشینم کنچ خونه و غصه نمیخورم...هرچی گریه و زاری بود دیگه تمومه...الان حدود یه هفته اس گریه نکردم...دیگه هم گریه نمیکنم...

من تسلیم روزگار نمیشم...من میجنگم و ع شقمو به دست میارم...این خط این نشون...

دیگه هم هیچ ارتباطی با افکار مالیخویایی قبل ندارم...من یکی دیگه ام الان!

باو خو خسته شدم از بس رفتم وبلاگای عشاق و پستاشونو خوندم و حسرت خوردم که چرا من چنینی لذتی از عشقم نمیبرم و چرا زندگی من اینطوری نیست...حسرت دیگه بسه...میخوام جوری باشم که همه غبطه من و عشقمو بخورن...میخوام از احساساتم قوی که دارم برای شادکردن خودم و عشقم استفاده کنم...میخوام دنیامو عوض کنم می فهمید؟؟
چن تا پست میذارم امروز...چون احتمالا فردا نرسم و پس فردا و روزای بعد هم درگیر باشم...پس همه رو با هم یکجا میذارم...

کپی هم مجازه چون مطالب کپی شده اس!!

 

***********

 

آغوش تو مترادف امنیت و آرامش است....
 
نه هوا استُ نه هوس 

تنها مدتی است که دلم برایت تنگ است

مدتی است میخواهم روی تختمان با آغوش گرم مردانه ات بیایی به اسقبالم

مدتی است دلم میخواهد درون آغوشت گُم شوم

آرام بِخزم میان بازوانت

آغوش تو
مترادف امنیت است
آغوش تو
ترس های مرا می بلعد
لغت نامه ها دروغ می گفتند
آغوش تو
یعنی پایان سر درد ها
یعنی آغاز عاشقانه ترین رخوت ها
آغوش تو یعنی "من" خوبم!
بلند نشوی بروی یکوقت!
بغلم کن
من از بازگشتِ بی هوای ترس ها
می ترسم

 meli67.gif



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 10 مرداد 1393برچسب:,ساعت 10:53 توسط ..:: Marziyeh ::..| |


قالب وبلاگ : قالب وبلاگ



ارکیدو - آتلیه عکاسی - اوکسیژن - یک گرافیک | زمرد آگهی - درگاه پرداخت